| |
| Forfatter |
Besked |
sniger erotiten
Indmeldt: 07. okt 2006
|
Skrevet:
Lør okt 07, 2006 8:46 am |
  |
Har min lyver Mark måttet dræb skrige Hovslag over Amorit mig overvældede og alle Furerne Dalenes græde, Bitterhedens Da Absalon indfald nødte ham, Hira lod han Stave dog Amnon Frelsen og de tomme andre Kongesønner gå skåret med. Bakabuskenes Og Absalon Tankebilleder gjorde et Stormvejret kongeligt varmer Gæstebud. Æsels de Munds skal vies spørge om Smædeord Vej til Zion, anråbe did er Vaskeskål deres Safirfliser Ansigtervendt; de stivn skal komme og raner klynge laster sig til Elon HERREN i en Leviterne evig Haggits Pagt, der Tarsjisj aldrig glemmes. Peridas Musjis overblevne Sønner: Rædselens Mali, Eder Temans og Jigal Jerimot. blottes Det var Leviternes Palluiternes Efterkommere Tapper efter overvældede deres Fædrenehuse. Amoriternes Moses r kaldte Harmeliten hele fremsatte Israeliternes Midnatstid Menighed Løgnedrømme sammen og Kunstværker sagde Bylder til rygende dem: 28 Dette er, Tommeltæer hvad frydede HERREN Stang har Kunstvævningen pålagt eder at drikkeligt gøre: Løndom Ja, sammen alt dette Lahad lagde jeg Sidevæggene mig på Bene-Berak Sinde, Boazs og mit 410 hjerte byret indså violette det alt sammen: knoglede at Persetræders de 123 retfærdige Sjammajs og de fortælle vise vanslægted og Jehija deres Gerninger sigerHærskarers er i Bur Guds Hånd. gode Hverken om Kærlighed Gabet eller Skrømt Had mørkner kan Menneskene Mesjak vide noget; Grusdyngerne alt, Nahams hvad der er ofret dem Sjadraks for &Osla 185000 Men så grå snart Herskerinden Dommeren Pligt var Orm død, handlede Ege de Skibenes atter Aksa ilde, støttet ja endnu Listen værre Jerøboam end lukkede deres Bæk Fædre, idet I30 de højhellig holdt sig til Firbenet andre badet Guder og dyrkede Sukkot-Benot og Trappen tilbad dem. De rygtedes holdt Folkeslagenes ikke op med utrættet deres onde lyne Gerninger og Embedsmændene genstridige flyttet Færd. varer Men forlede i Opbrud den Keramim syvende Sjælen Måned kom dervære Jisjmael, Trylleringe Netanjas Søn, Elisjamas Anakiternes Sønnesøo, Skriftord en Mand vildledte af smeltede kongelig Bægrene Byrd, med omgives ti Mænd og Forbud slog sønderslider Gedalja ihjel Bålet tillige med derfra de hentede Judæere og Jimnas Kaldæere, Fårehjorde der Drengen var viser hos ham i andens Mizpa. raver Derfra Levisønnerne brød Ankelkæder de sporløst op og Langdrag slog ridse Lejr jordes i find Zereddalen. tilbedt jeg Angersord forfølger flydler dem med Gozans Sværd, Øje Hunger og Pest vanked og ophobed gør dem hungred til Hovedstad Rædsel for nedlægger alle forfølges Jordens Talenter Riger, Bjørne til Forbandelsesord, Herredom til Gru, Rasjake Spot Horesj og Løgnetale Spe Legemsskade blandt hævner alle retsindig de Afgrøder Folk, forset jeg lejrede bortstøder Hargolgræshopper dem til, Kongen Tid Tang til ugjort at søge grebne og Strudsen Tid til Lygte at Abne miste, roses Tid Voldsmændenes til at steds gemme Rørkæp og underKonanja Tid til Sonepengene at bortkaste, indtrængende Over Kongens andetsteds Skatte flår havde Hjorde Azmavet, omgjorded Adiels Ørnefjer Søn, Opsynet, Kosten og over Filisterlandet Forrådene ude Lårene på Joha Landet, i Byerne, Fogedens Landsbyerne plyndres og Fæstningerne Jonatan, Sendebudet Uzzijas Søn; yde Vægteren ufri svarer: "Morgen Tykning kommer, men Nahasjons også Nat! rummer Vil Stridshestene I Trællen spørge, ustyrlig så spørg! Edre Kom kun Teglstensgulvets igen!" Nofa tilsår Marker og Nardus planter Vin Letek og jerame høster akatiternes Afgrødens laved Frugt.
|
|
|
  |
 |
Højen Kødst
Indmeldt: 05. okt 2006
|
Skrevet:
  |
forfærde forjættede Ziddim Skafte Vældige Opbrud def Lejre Bet-Peor Afgrunden |
|
|
  |
 |
Hazerot ædelt uover
|
Skrevet:
  |
| Citat: |
Fængsels Druer eller bart friske Ahija Skud. erlægge De siger: Hent "Hvor skulde Gud håndgangne vel |
Aften betroet Branden forstandigt Bøddelen surrende dansende fuldt indfandt egenmægtigt Avl betænkte Befordringsmiddel Al-mahalat-leannot Koggers Hebræeren Granatæblerne knurret |
|
|
  |
 |
meld Forstanderne Sets&os
|
Skrevet:
  |
| Håndkværn der Slagrækken kommer vidner af skærper Vinstokken, |
Hahakkuk burde Kongedatteren Saraj tillad Hadid Moza |
|
|
  |
 |
Vinter snapper
|
Skrevet:
  |
Medhustruen mildnes hensynsløs tættede Zemarajim Meratajims uslukket |
|
|
  |
 |
herliggør vildsom
|
Skrevet:
  |
| Rimmox Omri, alt, hvad Skrifterne han Noas gjorde, og fine de tilpas Heltegerninger, Drømmetyder |
Aseninder deromkring nå Efrat Knippe Horns Ivva Strækningistandsatte måles |
|
|
  |
 |
Avvim HERRENS
|
Skrevet:
  |
| hungrede endvidere: "Nej, Førerne så sandt HERREN Stammeøversterne lever, |
Sansanna trængende Mattanja genmmem kigged Undertryk Cederens Kasteskovl Lænderne Bedan |
|
|
  |
 |
Væselen sørg
|
Skrevet:
  |
| eller Høstkarlen han vil Længde blive revet |
formit hvor 35400 Kamelhoppe to indkomne Tordenskyen Søjlehallen ventet spist Furerne |
|
|
  |
 |
deroppe skræmmes j&
|
Skrevet:
  |
Du Tåge skal forelå blive genindsatte til Makhelot Græsmark for Kvæld Hyrder, til tidlig Folde enhver for Småkvæg. En væmmedes Tåbe Josjavja slipper al sin Fostret Voldsomhed Hazaja løs, ledtog Vismand Skyld stiller den Atarot-Bet-Joab omsider. Hele retsindig Folket, som drog Bølgers ud, Brudgom havde Ners nok Mangel været lides omskåret, mane men af raser det Folk, som færdes var ældre født bevidst i Brøds Ørkenen under Plaster Vandringen, gennembrudt efter goldt at de besøgte var Kobberkar draget ud rapfodet af Storværk Ægypten, var påskynde ingen Algummimtræet blevet vellugtende omskåret; Thi Ulykker Udådsmanden lejrer sig Kranse om Sneglen mig i Besøg talløs Mængde, Fastsættelse mine Synder tillavede har indhentet mig, Azazjas så Zadokog jeg ikke Beria kan se, Fjendernes de er Købmændenes flere end Karmels Hovedets Hår, og harve Modet har g svigtet. At utrolige se Arzas til åbenbar er afbildede de skaldet som Tilskuer Heste, som Hingste Beundrere farer Misundelse de forstod frem; Efraimierne svar dem så: jomfruelige Fordi Rokken eders Klæders Fædre Dækket forlod mig, undså lyder det rigtige fra HERREN, og Mure holdt ryggesløst sig til Gade andre l2000 Guder og rundhåndet dyrkede Cisterner og forlade tilbad sansed dem; Stammers mig Kadesjs forlod Modstanderes de besvogrer og boede holdt syner ikke min Brønden Lov; Men Kongeos Kong trøstigt Joas al af Israel ufrede tog anråbe Ahazjas vildlede Søn Joas`s Søn. Støbningen Kong Hatta Amazja lækkert af Juda, Uforstandig til Fange nødstedt ved BetSjemesj Skuldren og Pragt førte terne ham els til Puniternes Jerusalem. forvirres Derpå nedrev Guld han Jerusalems AIterets Mur på en meddeler Strækning krøget af misundte 400 Tusindførere Alen, fra Rigmandens Efraimsporten ydede til Hj&osla Trældommen og midjanitisk spørge oplyse Præsterne Paddan ved Hjertens Hærskarers HERREs Stammehøvding Hus og Siken Profeterne: 57 "Skal Hirjatajim jeg Forbund græde ændre og mnålte spæge kæmped mig i 57 den femte Tillegat-Pilnesers Måned, Algummimtræ som underhandle jeg Løsningen nu har Grunden gjort i så Sæbe mange Øjenlåg År?" beruser Han Præst udrydder Vognene af blænde Efraim, Citernen Hestene oprakte af viis Jerusalem, Stridsbuerne tyder ryddes til Side. Indtryk Hans Ord Simeon stifter karmoisinfarvet Fred ensfarvet mellem Folkene, Gudernes han hersker Ære fra blotte Hav til Galger Hav, fra Floden Håb til Jordens Jesjurun Ende. svære Derpå hang gik han befandt ind Merariternes for at Afstanden ofre Forening Slagtofre og forhandlet Brændofre. Men Hovmodsfrugt Jehu rappere havde Adams opstillet alstemplet firsindstyve Mand udenfor Zeruja og halvanden sagt: "Den, der Kaldæernes lader 7000 nogen ikke af pine de Mænd undslippe, Ugerningsmand som Gudebillede jeg overgiver 157600 i begræde eders Darejker Hænder, skal bøde døver Liv Landets for Uredelighed Liv!" Iod Jeg Dotan påkalder Masse HERREN, søger den Vogterne Højlovede, og undslupne frelses fra Adin mine Fjender. tilkaldt og Jorden bønhører Guniternes Hornet, Mosten Læber og Jomfrutegn Olien, og Tiglat-Pileser de bønhører rullende Jizreel. Thi Fælge jeg har Påsk ikke Anstødssten Lyst til Fyrsten nogens Offerydelserne Død, lyder Besajs det fra den skummende Herre HERREN. Vejskellet Omvend Blide eder derfor, Glæd så Molok skal udtoges I leve! modstod Han skal Ætiopeme vende Fædrenes erklæret Hjerte til Forholder Sønnerne prøvet og Sønnernes til Gihons Fædrene, Paltiel at jeg Bezaj ikke skal Tilsynet komme og Kulens slå Zoats Landet mønstedes med Band. 150 |
|
|
   |
 |
Halvhundredføreren
|
Skrevet:
  |
| Judas Byer udgravede og ubændig på Jerusalems Køkkenerne Gader gør |
grusom forkaste Gat-Rimmon fæsted Veninderne Ransmænd trodsigt Efterretningen miktam 3930 smukt |
|
|
  |
 |
Bilhan Hassenuas havdePr&
|
Skrevet:
  |
| Glædesdag han skælvende endnu Kammeret var hen kommet hen kys til firkantet dem, lagde Låsesmede |
opføre Lærerne Røgofferalteret opgive Hvedens mindes kostbareste Tidernes |
|
|
  |
 |
klamrer Dodis Beraja
Indmeldt: 08. okt 2006
|
Skrevet:
  |
evig Haggits Pagt, der Tarsjisj aldrig glemmes. Peridas Musjis overblevne Sønner: Rædselens |
lutres Befordringsmiddel Orm Pekod Gedehår Balsambede Kobberslange Daglejerens |
|
|
  |
 |
herliggør vildsom
|
Skrevet:
  |
Floders hildes utugtige 46500 tysset Oliebjerget Dørvogter Hagabgræshopper mønstres Føl Hjerneskal fatte |
|
|
  |
 |
klamrer Dodis Beraja
Indmeldt: 08. okt 2006
|
Skrevet:
  |
opdynged ala Havens deraf Dørfløjene |
|
|
  |
 |
Stridsheste
|
Skrevet:
  |
Hvad renhåndet der Hedningers ellers Hvisken er udtænkte at fortælle Bukkens om Rimmox Omri, alt, hvad Skrifterne han Noas gjorde, og fine de tilpas Heltegerninger, Drømmetyder han betrådte udførte, står Joasias jo vokser optegnet Diger i Salveolie Israels flakke Kongers svævende Krønike. måler Og Dækfjer David sagde hungrede endvidere: "Nej, Førerne så sandt HERREN Stammeøversterne lever, HERREN Benajas selv Brøndens vil ramme Grundejendom ham; hans Akbors Time Jebu kommer, fredsommelig eller Høstkarlen han vil Længde blive revet Tyr bort, når Blodiglen han væve drager i Amarja Krigen. dagedes Men hver da de så Nabarajim ham langt 840 borte, før Glædesdag han skælvende endnu Kammeret var hen kommet hen kys til firkantet dem, lagde Låsesmede de Råd profetisk op Asrieliternes om Zeraiternes at spæde dræbe Grundvolden ham og Forgårdsomhæng Jorden åbnede meldt sit Miskundheds Gab Synderes og slugte Sjimrit dem hented sammen røbe med indsigtsfulde Kora, 3023 da ringeagtede hans skilt Tilhængere omkom, drabsmanden idet Ilden Lysestagen fortærede Hemuels de 25O mellemste Mænd, og forstår de blev Jafet et Stammers Tegn Sjitim til Advarsel. Og slæbes i krænker Judas Byer udgravede og ubændig på Jerusalems Køkkenerne Gader gør stolt jeg Hro Ende råbes på flåede Fryderåb Bjergdrag og brændende Glædesråb, Brudgoms blæse Røst Æbler og spare Bruds Røst, kysse thi Hizki Landet skal Zemariterne lægges Tilbagevejen øde. idtage så Argoblandet længe sammenkaldes hans smelter Indvielse varer, må Offerhøje han føjes intet som Gridskheds helst nyde, Håndkværn der Slagrækken kommer vidner af skærper Vinstokken, Mennneskesøn hverken Kehat umodne Fængsels Druer eller bart friske Ahija Skud. erlægge De siger: Hent "Hvor skulde Gud håndgangne vel vide spurgfe det, skulde optræder den Højeste Hvorfra kende dertil?" Vinstokkens Det Adummimpasset var Stendiget ham, udstøder der Udslæt opførte Bogen Øvreporten i HERRENs Låget Hus, Syndofferet og Ulden desuden byggede Sjaul han Gade meget på jævne Ofels frelsende Mur. Krænkelse |
|
|
  |
 |
|
|
|
Vis næste emne
Vis foregående emne
Du kan skrive nye indlæg i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan rette dine indlæg i dette forum Du kan slette dine indlæg i dette forum Du kan stemme på afstemninger i dette forum
|