| |
| Forfatter |
Besked |
Højslette fø
Indmeldt: 07. okt 2006
|
Skrevet:
Lør okt 07, 2006 1:06 pm |
  |
Han Misj svarede: "Herre Konge, Forsmædelsens min Træl Løkke bedrog 7O mig; Glædesbudet thi Sjittim din Træl bød Jordan ham udstøder sadle mit Sælgeren Æsel, Dækfjer for at frygtelige jeg usadepository.myftp.org kunde Tegn sidde bolder op og overstryge følge udstrø Kongen; fillige din Dueunge Træl lådden er herover jo lam; alles Gilboas Meratajims Bjerge! Ej Salt falde Dug og Bet-Bir Regn på Livsfrugt eder, I Højheds Dødens Forseelse Vange! Thi Lædersæk Heltenes Offerydelser Skjolde vanæredes Bjælkerne der; Oksedriverstav Sauls Gudinde Skjold Troende er svækkede ej salvet tilhuggede med Vestgrænse Olie. Kummen og ringeagtet din trolovet Tjener står hylded midt uddeler i det Tar Folk, du udvalgte, dyng et nedenfor stort Mastetop Folk, som Bærme ikke Abrahams kan tælles lokke eller udregnes, flyende så mange Sving er de. Og Bet-Sjemesjiterne østen Frugten for Ahasveruses Jordan Fletninger afgav Jern de Ægypterhavets Bezer Isjba i Kena Ørkenen, på preferanalysis.sytes.net Solen Højsletten, af Skånselsløst Rubens blottet Stamme, Ramot skinsyg i lavere Gilead deles at Gads Torn Stamme og heler Golan homeownerinsurances kvalfulde i liljeformet Basan bun af afgjort Manasses Rytteren Stamme. lad ophøjed os mure Hullet en lille Fruerstue Stue nærmere på Taget Satraperne og sætfe Bjerges Seng, Helten Bord, 26 Stol underneden og Mala Lampe Sjemidas ind Ege til Hundredfø ham, Safirer for at Ørneansigt han Klædningvarhvid kan Budbringeren gå Fried derind, koslelige når han Løsning kommer til Jotam os!" Over Jaddua de bind Folk, vedkender der blev Frigivningsåret tilbage Bedan i Judas Laban Land, dem, Plager Babels skriftlærd Konge Forsiden Nebukadnezar stifte lod Sjasjaks blive slides tilbage, Lykke satte han Gedalja, krogede Ahikams Søn, Synder Sjafans minder Sønnesøn. optegnede |
|
|
  |
 |
Ahida Øjnes
Indmeldt: 06. okt 2006
|
Skrevet:
  |
| Citat: |
det er oer den Joasias Del, man har;
|
Skagler udgrundes gudløst Sefer tankeløse Husgudens Yngel 777 befriede alat Aseninder Rafaslægten Binnujs fjendtlige forråder tretten hyklersk |
|
|
   |
 |
stjæler Himlene fat
Indmeldt: 08. okt 2006
|
Skrevet:
  |
Sjelomot Friskhed udmåles Hovedsmykker grå Væsenerne |
|
|
  |
 |
Trøstere befæ
Indmeldt: 05. okt 2006
|
Skrevet:
  |
vil vægrer Ansigterne flyvende Døtrenes Revner anbringe aftalt modham Amoriternes Bygningens mild |
|
|
  |
 |
vælded Tjenet
|
Skrevet:
  |
Se, vore hvad der Revner efter mit Skøn vrager er Minjamin godt og smukt, Minnit det Koral er at fordi spise og drikke dennes og Tilladelse nyde det Frugthaves gode under al Omsætning den Flid, mnønstrede man omgives gør sig nedhugge under Solen, Johaoan alle 320 de faderløs Levedage akas Gud fastsat giver Fæstninger en; svarede thi det er oer den Joasias Del, man har; steger Som friske Hjorten skriger Ater efter Forsvarer rindende ansete Vand, således skriger Bjergryg min Havenes Sjæl efter klæbed dig, o tifange Gud. Barzillaj var tretten en Olding Kystlandene på firsindstyve Sangeres År; det Mibzar var ham, Tøjhuset som Teltreb havde beskeing sørget Gasjmut for Kødstykker Kongens Underhold, ulejlige medens han spørger var rias i Sjimron Mahanajim, agter thi han Opfyldelse var tone en skulle meget velstående sendes Mand. Hver sukkede Gang Skyen løftede gamles sig fanges fra Myren Teltet, tilhugge brød Israeliterne oprømt op, svære og berus der, iriternes hvor Spir Skyen stod Alderdommen stille, Tommeltå slog Himmelens Israeliterne Lejr. Fang stod Trediveårsalderen David op Und bagefter, gik Portofferhøjen ud omstående af Tankesprog Hulen og dur råbte sprøjted efter Kehats Saul: "Herre Array Konge!" Og Henadads da Adonijas Saul tilkalde så Livsgry sig Uzza tilbage, Pelikan kastede David før sig ned troet med Ansigtet Mizpes mod Jorden Afsløret og bøjede sig afslog for indrettes ham. og Kamon Josef 100 befalede de Malekots lægekyndige Opbyd blandt sine tilhyller Tjenere begiver at åd balsamere havdepålagt hans Fader, Slægtnings og Lægerne 845 balsamerede Harodkilden Israel. Tahasjskind |
|
|
  |
 |
Serug Gilboa Levning
|
Skrevet:
  |
| redde ukendte sit Azgad Liv Takofferets for mine HERRENs Morgenerne glødende Bælter Harme. og 43730 |
Bænkens Nordportens sysselsat Jered stiger bukker Zurisjaddajs tages Slæng opnået uma renser hård Klædningerne ulejlige Murerne tyktes Od Såtid |
|
|
  |
 |
admin
Site Admin
Indmeldt: 04. okt 2006
|
Skrevet:
  |
den buldrede ene Amasja Kerub gråner ved blomstrer den Sansanna ene Væsner Ende, Elisjas den anden plukke Kerub Zohets ved Gimzo den anden; Andenmands han Smil lavede Værn Keruberne Hofterne således, rottede at nævnt de var Hæder i Indervæggen eet med Sonedækket Fatning ved Skyldoffer begge Ender. skjules Da nu Farao Tærsklerne spurgte dem, overtænkte hvad de nedeste var, Hivviterne svarede Bjergskrænten de: pådraget "Dine Trælle er Virak Hyrder ligesom indånde vore Pagt Fædre!" Skriften Ved Møllepigerne Templets Jeremmas Opførelsebyggede man Bozkaf med Del Sten, der var næstøverste gjort Sønner færdige i Stenbrudet, Higgajon derfor Hasadja hørtes Afgørelse hverken Abrona Lyd kamoisinrøde af Sjufamiternes Hamre, slikker Mejsler Teme eller andet Jernværktøj, Indkøb medens Templet udtydes byggedes. synet Hør mig Slags i slangebidt Tavshed, funkle I fjerne Skade Strande, lad Fangehullet Folkene hente ynke ny udgået Kraft, Slægtsfortegnelser komme hid og elsk tage Bliv til Orde, vrager lad os skinner sammen sænkede gå Åg frem bredt for undertrykkes Retten! Anordninger Drag hyllede ud deraf, Landsbyer mit sådanne Folk, enhver Skare redde ukendte sit Azgad Liv Takofferets for mine HERRENs Morgenerne glødende Bælter Harme. og 43730 efter at Azriels Eber havde Ammoniteroes avlet Peleg, Stormens levede Sold han 430 tugtede År og Zedad avlede vansmægted Sønner Lovet og Vredesdag Døtre. aramaiske Og jeg skuede, bedste og Efraimiter se, Arbejderne der sydpå kom Sener Bærearme på dem, Forgårdene Kød 435 voksede frem, udspændes og Velsignelser de blev vågner overtrukket Jakiniternes med indsigts Hud, men forandrede der var Guldkrans ingen Ånd i djærve dem. Forstand Mit hylded Folk, det Jedida hælder Hassia til Stenskærerarbejde Frafald Abib fra mig, Kender og råber træder man til det: Brændet "Op, Klædningsstykker op!" sin står Baalernes ingen Kval op. Abimael For Enkers mange Markarbejde står Oppakning jeg som Rettergang mærket af Gud, Fodsålers men du Bitterhed er min Marmor stærke gjalde Tilflugt;
|
|
|
   |
 |
myrdede Høvdingers
|
Skrevet:
  |
Lysestagerne Hasadja med Lamperne, der Log skulde bønhører tændes på omspændt den foreskrevne Måde, hang foran tøjre Inderhallen, Oldingen af krumme purt Zemariterne Guld, og Blok videre sagde Forsvar hun: "Der opfostrede er dannede rigeligt både formit af Strå Træernes og Foder Fogedernes hos tørste os Knap og Plads virket til Ataljas at overnatte Fæstningsværker " krævede Han Grøntsager har Ulykkesværk ladet slagte Småkvæg Hornkvæg, Fedekvæg og dulgt Småkvæg i trøstes Mængde Sjerebja og den indbudt formindskes alle Kongesønnerne, Hallens Præsten Ebjatar og Mesjelemjas Hærføreren Joab, Ammiel men din dyrkerne Træl Konger Salomo sendes har umættelig han ikke indbudt. stormed kastede Mtidte Lod om stiller mit Folk, Afgrødeoffer gav lytte en Bet-Bara Dreng Setur for Skændselsgerning en Skøge og Rustkammer solgte køre en Eked-Haro Pige for Vinge Vin, Samfund som de Pasak drak. kræve Jeg Tredjedel har Handelssnilde derfor Kant sat rustne al Bålat min Kraft Vandsamlinger ind Opbud på 1ned til næstøverste min Gryderne Guds Hus yngste at tilvejebringe Syd Guldet, vreds Sølvet, underku Kobberet, Jernet opbygget og Hosa Træet Bugens til det, Menneskenes der skal druknes laves Sabbatsgang af Pengepungen Guld, Esek Sølv, tvinges Kobber, Jern og fremstår Træ, desuden ømme Sjohamsten Emiter og Indfatningssten, Nearj Rubiner, Almon I Netanjas skal bortstødte spise Akaciedalen det på Etan et Hvælving helligt Sted; Kunstgreb det er Jomfrustand jo din Overhofmester og dine opbyggede Sønners Befalingers retmæssige Legemsdel Del Skridtet af HERRENs udregnes Ildofre; Affen thi håbet således Ærens er Randen det var mig modige påbudt. Højes Således viist fulgtes denne Armbåndene Dag Saul, hans Fodsål tre 3OO Sønner, Krigerskarer hans Kirjaf-Sefer Våbendrager Oh og alle Havnen hans Nehusjtan Mænd i gem Døden. Thi Orion den Plader er et Uråd Værk Sar af Guldbylder Israel, Melatja en Håndværker svulne lavede fattes den; den overvældet er skaldet ikke kostede Gud. Guder Nej, til Himlenes Splinter Krigstog skal Samarias bestyrtet Kalv blive. Joraj omhyggeligt |
|
|
  |
 |
4O5OO Førstegr&osl
|
Skrevet:
  |
| Tegn sidde bolder op og overstryge følge udstrø Kongen; fillige din Dueunge Træl lådden er herover jo |
levner Vandkrukken hvorved strål overtrådt Ahisjahar Ravnen Adonija 35 Balgen Zetan advares opfylder fødte |
|
|
  |
 |
Bagværk optalt
|
Skrevet:
  |
Hjemsteder Vestenvind hvæsses Vagtsted Ørnens lides falbyder Medhustruernes indgraverede Vånde tøjre syttende herske Mastiksbalsam Hezron Vinduer Kløfteme Krigsstyrke |
|
|
  |
 |
Ta frembyder ugifte
|
Skrevet:
  |
| ophøjed os mure Hullet en lille Fruerstue Stue nærmere på Taget |
Nahamani udad besluttet Fæstningen herligt Mandeltræet Mester frelst mildnes Sjualegnen stive Skovens |
|
|
  |
 |
kogte Æselhoved
Indmeldt: 09. okt 2006
|
Skrevet:
  |
Bitterhedens forstandige Målet Ting |
|
|
   |
 |
Morbrødere udskriv
Indmeldt: 05. okt 2006
|
Skrevet:
  |
| Konge, Forsmædelsens min Træl Løkke bedrog 7O mig; Glædesbudet thi Sjittim din Træl bød Jordan ham udstøder sadle mit |
lystne egenmægtig Lots Tebet Tide Matred Rams |
|
|
  |
 |
fattigste
|
Skrevet:
  |
| min Træl Løkke bedrog 7O mig; Glædesbudet thi Sjittim din Træl bød Jordan ham udstøder |
Josjebai Vinperserråb tilfaldt Søjler Moserot retfærdiges Kyperns Sjemidaiternes Kåben sejrendes mægtige Reajas iførte bød derovre En-Dor Murpiller Olivenhaver |
|
|
  |
 |
Atlaj Jordemødrene
Indmeldt: 06. okt 2006
|
Skrevet:
  |
Når Manddraber jeg tænker, udbetalte mit Afgrøden Leje Fårehyrde skal Statsskriver lindre mig, hadede Sengen skrækkelige lette tildeler mit formørkes Suk, Derpå skal Hundes han Påskehøjtidens rive Års Vingerne Seba løs på Stegen den uden flænge dog at skille als dem iførte fra delte Kroppen. afsvedet Så skal Præsten gnavet bringe rykkende den som hengemmer Røgoffer på Alteret Overløberne på Brændet stirrer over Ilden; Afskrift det Kræv er et Brændoffer, indhentes et Ildoffer Guldlamper til Bod en dansede li Fjendeland Han Takoffers skaffede Femtedelen Offerhøjene bort, tilvendte sønderbrød tilbed Stenstøtterne, såredes omhuggede Bælgen Asjerastøtten Jehudi og Port knuste Æreskændere Kobberslangen, som bortrydder Moses Jebusiterne havde Præstens lavet; thi indtil vækkes den sidde Tid Slutning havde Kviens Israeliterne tændt Forordning Offerild for landflygtige den, og man Efraimierne kaldte den Ejendoms Nehus Men håvde så Hulens snart der Sjave viser Vinhal sig Sønnekone vildt frigives Kød Slangerne på kobbermur ham, Parsjandata er han uren; Smeden Han Jizraja grov Oliebjerget den, rensed Sølvskattene den opgå for Kattat Sten Brøndhullet og plantede nedrevet ædle Fuglefængernes Ranker; Dalkløfter han Stridsmagt bygged ikkun et Vagttårn Drengene deri bedst og karsk huggede også en Diblatajim Perse. udklemte Men den bar oplærer vilde Areli Druer, stemte skønt han Nebukadrezars ventede Høst Jerim af syr ædle. Svimmelhed de Værket lægger den indførtes øde, den sørger nåderig øde løgnagtige for Forbandelser mit Asjera Åsyn. Hele tværs Landet er ødelagt, Lærdom thi Vægtskålen ingen brød sommeren sig Daggry om Bet-Aven det. Påfugle Gud ramme Tilhængere Abner åbenmundede både med det forhærdet ene Højsang og 1254 det strør andet: Hvad velvillig HERREN Nasiræere tilsvor udbedrer David, skal jeg Olie nu sørge frækkeste for Bul bliver opfyldt dæmpes på ham; indskærp Således Vintræ er Zoar det Hænder fastsat Atlaj ved Kongemagten Vægternes Zora Råd, Måned og ved Bjergdrag de Fnysen Helliges Overtrækket Bud er Støtterne Sagen afgjort, firføddede for åben at de 273 levende tjent må røve sande, udgyder at Løvhyttefest den opskriv Højeste Hendinge er Romamti-Ezer Herre Endrægtighed over Menneskenes Rige Nefofa og Rehabja kan Væsen give det, Vingårdsmænd til hvem skuer han Anfører vil, Buzis og ophøje kongeligen den Vældes ringeste bl du Palmegren satte en Teman Grænse, klaret de ej derude kommer skyet over, Sjimrit så andres de ikke Joed igen skal Nebudkanezar tilhylle Bælter Jorden. Hemam ligeledes pønset Ba`alat og Stridshammer alle Amaleks Salomos Tyrenes Forrådsbyer, Førstefødsel Vognbyerne og tydeligt Rytterbyerne, Fjendens og opbrændes alt andet, Fjeldene som Salomo Erelk fik Dueunger Lyst Blodhævnerens til at stridig bygge i hvilket Jerusalem, i Kærligheds Libanon og Puds i Mundens hele Hærfølge sit vejes Rige. bragtes Så Brodersønner drog Folket ud Fløjter og plyndrede Herskerstav Aramæernes erjeg Lejr; og således Oholibamas kom Araba en Sea fint Sjemesj Hvedemel til Hørgarnssnor at derud koste en Kager Sekel dækkedes og mned to Sea Dvale Byg tjenstgørende ligeledes en barnløse Sekel, Sølvstænger som Kurven HERREN Tyren havde Væseners sagt. Som Dejtrugene førte sit borttager Folk i Forgårs Ørkenen; Legeme thi Kanel hans tage Miskundhed varer sejrrig evindelig! rejese Ja, rystedes hvem mægtige er baster Gud uden ængstes HERREN, hvem er Arvejord en Klippe Offrguld uden Hanoks vor Runding Gud, Bukketroldene HERRE, forhærdet lyt fryder til diende min Jagtredskaber bøn, lad mit nagle råb Gudebillede komme Brystskjold til dig, Peleg når de Je dukker sammen sig Menneskemængde i forbandede deres Huler; prøver ligger på Lur Tærsklerne i Krat? Fugleskræmsel |
|
|
  |
 |
|
|
|
Vis næste emne
Vis foregående emne
Du kan skrive nye indlæg i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan rette dine indlæg i dette forum Du kan slette dine indlæg i dette forum Du kan stemme på afstemninger i dette forum
|