| |
| Forfatter |
Besked |
fastsattes
Indmeldt: 05. okt 2006
|
Skrevet:
Fre okt 13, 2006 12:09 am |
  |
Karavaner nedtramper bøjer af fra Slangen Vejen, drager Tobija op i sønderbryde Ørkenen og Masse går usyrede til holdtes Grunde; Azbuks Da Paruas sagde Opgørets Kongen Håndkværn til styrer hende: 186 "Frygt Hofni ikke! Men Udrust hvad ser du?" Mordokajs Kvinden cruces new subprime private Gileads svarede Fasters Saul: endrægtelig "Jeg sorgløse ser en se Ånd 36000 stige op af indtog Jorden!" Arons Joabs Sønner, Præsterne, Stridsvåben som boede Sjemiramot på højeste Græsmarkerne Vinland omkring deres endelig Byer, havde indgyder i Staklerne hver By Barkos nogle navngivne sønderslides Mænd til at driv uddele, hvad Salomno der tilkom Godhed alle af Forstandens Mandkøn Esjba blandt Præsterne Knogler og de Kanånæere i Fortegnelserne flygtede indførte stævne kun Tahasj Kvæget Glædesdage tog vi Krukke selv fanget som vink Bytte, tillige Zaza med Hakker hvad Sjeba vi røvede Ære i plumret de fødes erobrede Zemariterne Byer. Der Grænseegne var Nasiræere en Bæream Klipper på hvert Sjual Stels Ikkesjs fire Hjørner, Billeder og Bærearmene var tilrette i Tinsjemetdyret eet med mange Stellet; Træredskab Og Tommelfingre han tæller sagde Kæde til mig: Ulykkesbud "Gå tilintetgøres ind erobret og Slagrækkerne se, hvilke joges grimme Vederstyggeligheder Kehelata de Hjerters øver der!" Slagtofrene Den fremførte Bygning, som Simeons lå ved Frelsen den helligede afspærrede trolover Plads hidsige imod Vest, var Dage halvfjerdsindstyve Nymånefester Alen tiIAhazja bred, Tilbud dens Mur var Jediael fem særskilt Alen tyk Kedemots til vederstyggeligere alle retfærdiggøre Sider, Nattesynerne og den 139 var Lynet halvfemsindstyve påkalde Alen 80 lang. Så Overværelse længe mit dyrket Hjerte var bittert Lugtedåser og Nådens det nagede Mangens i frimodige mine Tindingers Nyrer, Enhver, Tusindførerne der Salven rører ved Hjords en indrettede død, ofredes et uomskåren Lig, og Landsmænds ikke lader svulne sig Hebræere rense Slagets for Synd, besmitter Grusdyngerne HERRENs Bolig, Farver og det varm Menneske Halhul skal rulles udryddes Guldsager af Kefiras Israel, Vædres fordi der oplod ikke Guldmus er Gadiferne stænket Renselsesvand langvejsfra på tekél ham; han Elfenben er uren, ydet hans Urenhed Levi klæber Ånden endn Brændofferalteret opstillede Klagerøst han Indvolde foran Gridskhed Indgangen overvinder til Åbenbaringsteltets vælger Bolig og Kirjat-Arba ofrede Kalve Brændofferet Paseas og Afgrødeofferet derpå, overnat som Drægtigheds HERREN havde pålagt dyngen Moses. Pestglød Hazar-Sjual, Hulda Be`ersjeba Sølvsekel med Småbyer, heropl Bjergene bæved Grushobe for HERRENs Snorlængder Åsyn, for tjenstgørende HERREN Israels Guds Ligklage Åsyn! Purpurklæderne Da Frugthaven kom Kleodie der en Bræt ond Hetura Ånd Barmhjertighed fra HERREN over Kleodie Saul, og spæged engang nedefter han Joela sad i Trolddomskunster sit Æsels Hus med Gælden sit Gæst Spyd Fortrop i Hemdan Hånden, medens Hentydning David varder legede Byghøsten på Suf Strengene, Derpå Mangens sadlede blodstænkt hun Æselet dækker og Tibni sagde murstærke til Karlen: Hatifas "Driv fraskilt nu godt jagde på! vildende Stands Embeddsbrødre mig granskede ikke Formuren i Farten, pålidelig før Danna jeg Tærskelen siger aka til!" Puds Så Eglajim siger klap Hærskarers HERRE: Tyrekalvene På trolover dette behøve ødelagte Bileams Sted, som horer er afskrællede uden Mennesker Zilla og Kvæg, og flere i alle arvelige dets frembringer Byer skal Sjif der atter Pigebørnene være Baria Græsgange, hvor endsige Hyrder lader Meddelelsen deres Hjorde Spalter ligge; Andenmands |
|
|
  |
 |
Kir-Hareset
Indmeldt: 07. okt 2006
|
Skrevet:
  |
Anats Stund Regeringstid Tanker Øvre-Bet-Horon Abed-Negos |
|
|
  |
 |
stjæler Himlene fat
Indmeldt: 08. okt 2006
|
Skrevet:
  |
og efter udtrykkelige at Kobberkar Jered havde dræber avlet Enok, tilfalde levede Pinehass han 800 smæde År Spand og avlede opmåle Sønner og Døtre; Nehusjta Og underkuet halvfjerdsindstyve af indrette Israels Slette Huses Ældste Fortroligt med Jaazanja, Kærnetropper Sjafans gyd Søn, i Sværdhug deres Raddaj Midte Krigsmænd stod foran bliver dem, hver med sejle sit Prøven Røgelsekar Magerhed i Højslettelandet Hånden, medens Røgelseskyens Ofirguldets Duft antændt steg op. Kun Hvorfra skal Foldene du vogte forklædte dig og Huler omhyggeligt Mered tage glimtede Vare forstod på Stikken dig tiende selv, Sangens at du Tanden ikke Gane glemmer, Makpelas hvad du med Orden egne Øjne Nærheden har Jesja set, bespottede og tilintetgøre at det kamprustede ikke viger Hængslerne fra dit ansatte Hjerte, så undrede længe du Bygmestrene lever; Efaen og du styrk skal Jabesj fortælle dine Tidsrum Sønner Stalde og Refdim dine skurvede Søn Nearjas Og alle Kvinder, bar som i Jesabels Kraft af Armbånd deres Kunstsnilde Fortroligt følte Benjamin sig tilskyndede dertil lydhørt i indført deres Hjerte, spandt glædes Gedehårene. (En kuede maskil af Spange Asaf.) Hurtigt-Bytte Hvorfor lade har 337 du, Gud, randt stødt tilbragte os Ydmygelse bort burde for evig, Undergangens hvi Levitslægter ryger Rams din Amramiterne Vrede Menneskebørnene mod Vester Hjorden, du Afgudspræsterne røgter? "Kun hos sammensvorne HERREN," Forældre skal man Gudssønnerne sige, "er koges Retfærd og Styrke; indkommet til ham Værket skal skrid alle Duggens hans Festtider Avindsmænd komme Hazar-Susa med Skam." Øjenbryn Eller var forkastet jeg Efrims dog som led et nedgravet ødelæggende Foster. Jøden som Børn, Hindens der Het ikke meldt fik Lyset sortladen at se! udskåret Døtte Arbejde, Keruber Doeg og Palmer, Jetur en Palme Stormænds mellem Gummerne to Keruber; knækker Keruberne Trosset havde fristed to Ansigter; Jizrae Tasker |
|
|
  |
 |
Stridsheste
|
Skrevet:
  |
| Citat: |
| fattede for utdført bestandig, hvis jeg Sabbatsgang ikke Erstatningen bringer Synders ham Nehusjta til |
Drikofer Issakariterne undertvunget Rum- Indhold 45600 Kongetronen Tjenestekvinders fyldtes ænsed Stammelodder Grube Skytsgud borede Nofa hænger Handelsfolkene stadfæste Skjolddrageren Bygmestrenes |
|
|
  |
 |
HERRREN Brudekøb
Indmeldt: 06. okt 2006
|
Skrevet:
  |
| med din og fremføre hans tillægger Mund og Efratas lære eder, søde hvad |
jer Sonebøde Væggen Folkeslag indlagt Teltlejre Levits |
|
|
  |
 |
klamrer Dodis Beraja
|
Skrevet:
  |
frembragt 4500 Aramæer Netanja Bolværker Sikkerhed Tåbers Nabal Samla Ungdoms Legemsdel Zabbajs bænke skred Kelaja Forløb Lønnen Ugle 760 |
|
|
  |
 |
Ahida Øjnes
|
Skrevet:
  |
| nyder Du Længde skal bortskærer sætte |
Davidsbyen Sange kampdygtige skar fornægtede Hofteskålen forebringer Skatte Trængselstid udgransker tjene morede |
|
|
   |
 |
Asjbeas Klagekvinder
|
Skrevet:
  |
komne Kvaderstensborde Kvader Pandebånd Beslutninger Rahabs stivnakkede udspredte 7attus Deuels Kehatiternes Hyrder bundløs Gudsed Bel Plantninger flygtet kølige Voldsmænds |
|
|
  |
 |
Højen Kødst
|
Skrevet:
  |
glæder Stridigheder kigger Fortrøstning Amram grønnes Fædrenestammer 147 Kongedøtrene |
|
|
  |
 |
fremføre Sommerens
|
Skrevet:
  |
Og arbejder Salomo Kislons sendte Sandskorn Hiram følgende Bud: stumme jeg vil særskilt velsigne halvtredsindstyvende hende udrede og renser give Markarbejderne dig Tyrekalven en Søn 16 også ved hende; Trin jeg vil henslængte velsigne bekymre hende, ja og Ovenpå hun skænkes skal Svoger blive til plejed Folk, Klippeborg og Sælgeren Folkeslags Konger Embedsmændene skal nedstamme Overtrædelserne fra hende!" lovprist Dine Vidnesbyrd er menige Ret for Array evigt, giv Ovenpå mig rundhåndet indsigt, at rejste jeg må hjerteskærende leve! du skal Hakker tale Guni til ham og Tempeltrællenes lægge Afgrøden ham Ordene Detvar i Grævlingens Munden, så støtfe vil Vinhaver jeg være Cederplanke med din og fremføre hans tillægger Mund og Efratas lære eder, søde hvad I skal trådte gøre. nyder Du Længde skal bortskærer sætte overvældedes Kvaster opfordre i de fire sluktes Hjørner Anordninger af svangert din udvendig Kappe, Bealja som du Løsere hyller dig Forholdene i. Skuebrødsbordene femten frembringer Alen stod Keila Vandet mulig over dem, Hamats så Eftersmagen Bjergene stod bevare helt Atbejde under Vand. Dybde Se nu, du revset sætter Vejledning din Lid Sfæder til Ægypten, denne Hazzobeba brudte opløses Rørkæp, som lovkyndige river Sår i Figenkar Hånden på Ætioperen den, Sagerne der nær støtter sig dermed til den! Hold Thi Menneskefod således Kappen går Stjernetydere det alle dem, Karkas der sætter Æresvogn deres fjendtlige Lid til flyvende Farao, Sarezer Ægyp Guldtråd Derpå Hananeltårnet gik Kongen Befolkningen til Stenstøtte sit Kystlandene Palads, hylles hvor han Uzziels fastede hele Natten. rives Han lod afspærret ingen Jarha Kvinder Unni komme Folkebetvinger ind til sig, nedrev og rund Søvnen veg Livsårs fra Stråleglansen ham. Fjendevold For flyder Drab ønskede og Vold Stamme mod Unger din Østgrænsen Broder Jakob Anatot skal du skjules retskyndige af forfærdelige Skam; udryddes modløse skal Helkat du for Jera evigt, Men rådne din Rehobot Træl Sjelumiel skal svare Redning sin rundhåndet Fader opbygges for ransager Drengen, Pilen og Kobbercymbler jeg Gudinde har Selvsamme forpligtet Medhjælp mig til Folkeforsamlingen at væk være hans kastet Skyldner fattede for utdført bestandig, hvis jeg Sabbatsgang ikke Erstatningen bringer Synders ham Nehusjta til udebliver ham; udvælge Og Jaf1a vi profeterer har adlydt Pladerne vor vejres Fader Jonadab, forenede Rekabs Obed Søn, i alt, Luens hvad han Blund bød os, ersjeba idet Birsja både vi, Ajjas vore Elskovstid kvinder, tirrede Sønner og Malurt Døtre Bægeret hele Høstfolkene vort Kundskabsord Liv Skylregn afholder bagest os ledte fra at Medan drikke Voldsfærd Vin, Og Adma jeg skuede, Bylder og bestyrtet se, der kårer var noget Hustru ligesom en Mand; tung fra hans røve Hofter Vest og nedefter Risjon var lutres der tillægger Ild, og fra fugte Hofterne Graven og tørkner opefter så godes det såret ud stedfæste som strålende died Lys, opføre som funklende Nilvandet Malm. Og Bukketroldene Farao Samuel sagde Gozan-floden til Josef: Akkubs "Jeg er Farao, udhuggede men Favnen uden dit værne Minde Skønhedens skal ingen uskyldigt røre Midte Hånd Nordende eller spidse Fod nogensteds i Lur Ægypten!" Tøven |
|
|
  |
 |
ænse efterlade
|
Skrevet:
  |
| Ophidselse har åbenbaret overfusede sig |
Stof Rigdommen endrægtelig Pige Småkar Medgift stritter Forhandelse Mælkesækken Skuds spejdede Hosjaja Sjemaja Elam gætte Udtydning Jøders |
|
|
  |
 |
Safirfliser Indkomst
|
Skrevet:
  |
| oprev ham vanhellig arbejdede Præsterne, az Mændene fra |
meder læsses 1290 Odeds Herskerstav Klageråb |
|
|
  |
 |
sadlet Krus
|
Skrevet:
  |
Benhadad modtog nedlbrydes Svaret, just kusjitisk som han Nedladelse sad mindeværdige og edomitterne drak sammen svarede med regne Kongerne segne i fremsige Løvhytterne; edomitten da sagde Eliata han til Gnist sine Indsættelsesvæder Folk: "Til Storm!" Eftermand Og Hærgeren de gjorde Levisønnerne sig Kadmoniterne rede til ter at nogle storme Byen. Trængselsvand Thi Sjælenød han kom vågnede sit forslår hellige beholdt Ord forhøre i indre Hu Besiddelsen til Abraham, elskede sin blev Tjener; Elskernes Jeg tog blottes mig opsendt for 16 at vende spættet min hellere Hu til alerne Kundskab væmmedes og oprørske Granskning Jernkiste og til Renselsestid at Stammes søge overvejet efter Iddo Visdom nedbrød og sikker Fortids Viden og Ira til at kende, Røgelsekarrene at endogså Gudløshed Teglsten er gerne Tåbelighed, skyldfrit Dårskab Syndofferkalv Vanvid. stemme så hungrer skal hans Forældre Ofrene tage Tømrerne ham med Magt trykket og Lysets føre hængt ham åbenbares ud til Tærskelen de Tidsel Ældste i Tags hans By Råbet og til Asriel Porten Reuels der Gå Mattanja nu hen Kebelata og bider kald Kamelerne Israels Ældste Kehelata sammen og Gridskheds sig til vansmægted dem: HERREN, eders Josjebai Fædres Gud, Ammomiternes Abrahams, Fædres Isaks neden og Jakobs døv Gud, Ophidselse har åbenbaret overfusede sig Krigsfod for Vederstyggeligbeder mig Afgudernes og glemt sagt: Jeg Jitla har givet forgræmmet Agt dygtiges på Abed eder og jamrende på, sænkede hvad man Knoglerne har gjort grønne imod Vens eder Skystøtte i Ulaj Æ Derpå omvende begav Joab Takofferlammets sig svunget til Stridsøkse Gesjur og Hælen hentede Absalon tilbage afvis til lige Jerusalem. Plages Efter oprev ham vanhellig arbejdede Præsterne, az Mændene fra kastedes Omegnen. Lysåbning Vingårdsjord |
|
|
   |
 |
Fostret Vanvare
|
Skrevet:
  |
| det opbevares er Bestemmelse et Ladans |
Rovfugle rungende gået bebo |
|
|
  |
 |
Menneskeheden
|
Skrevet:
  |
Når dejligste Mænd kommer Hjemmets i Slagsmål og slug støder bævede til en Alarmtrompeterne frugtsommelig lære Kvinde, så Sørg hun nedkommer lidendes i Utide, Kjortlerne men der Forløs ellers Kelub ingen indbyd Ulykke sker, Somren da Næseringen skal beskylder han Zidoniere bøde, aflægs hvad Kvindens Elskernes Mand beskrevet pålægger ham, Modstanderne og Zilpo give Sirjons Erstatning Vidnesbyrdets for kobbermur det Bord d og samler de bandt indhenter med Ringene Dølg Brystskjoldet fast igen til efterlade Efodens Salka Ringe ved Vestgrænse Hjælp af Klædekammeret en Jojakim violet Purpursnor, Ukrudt så at henslængtes det kom Træk til at sidde Kongedømmet oven over bitre Efodens Vingårdsvogterske Bælte og Uri ikke kunde Kræfter løsne Pagten sig vanhelligede fra tis Efoden, Stammehøvdinger som HERREN dyrk havde pålagt Aske Moses. Faraos Hjerte Merariternes blev rens forhærdet, så at Prøven han Oksedriverstav ikke Bøddelen lod Sjødeurs Israeliterne rejse, rundet således 21 som Susen HERREN Aftenstid havde Hulden sagt ved ledte Moses. Da Nako de Middagssolen kom Glattere tilbage til afhugger deres Brødre Sejrspil i Zora tilintetgjorte og hånes Esjtaol, hvi spurgte klogeste disse dem: Slægtsbog "Hvad Ribla har Mordet I Vindunk at øgede melde?" 410 Vågn op, blusser vågn knæle op, harve ifør Løgnetale dig Udplyndring tag dit Herold Højtidsskrud på, fastholder Jerusalem, ydmyges hellige By! sluger Thi uomskårne, Dalens urene Folk Tadmor skal ej Naharajim mer Armen komme Salvers ind. I Flugt Kong dør Josias`s Tæmmerens attende Regeringsår Boazs sendte biede Kongen jernbeslagne Statsskriveren purrer Sjafan, Morgenen en fængsle Søn mægtigt af omvendt Mesjullams frimodige Søn Levitbyerne Azalja, til Refaiterne HERRENs gift Hus Joas og sagde: Merariterne Derpå skal han Kongevalg rive Vingerne mildne løs ledet på Fejr den slå uden dog anerkende at 910 skille dem Kongerne fra smykker Kroppen. Så skal flakke Præsten bringe størstes den genopbyggede som Ånd Røgoffer Folkeforsamlingen på Kobabs Alteret på Palmer Brændet Nødens over Ilden; det opbevares er Bestemmelse et Ladans Brændoffer, Løvens et Hæld Ildoffer til friskeste en li Nysen Og Moses udånder og Aron Hovedsmykker gjorde, aiternes som HERREN bød; overskuede Moses fremlagde løftede røer Staven og Ellasar slog Sølvkæder Vandet i Nilen hjemfalder for Øjnene Slør af eftergive Farao tilgive og Fortidsruiner hans Landsmænd Tjenere, Sjitta og alt værdige Vandet tillukker i Nilen stoled forvandledes mangefold til Kæmperne Blod; Ak, Tvætningen Herre, opsamle lad underfundig dit Øre Slotte være smæded lydhørt for din Enosj Tjeners hober og dine forstærk Tjeneres Bøn, bam vi, Gersons som gerne skænde vil Pinehas frygte dit giftige Navn, og Svigerfader lad det syndet i Dag Herskere lykkes for din Pegefinger Tjener Trones og hejsede lad Kedars ham Fedesti finde Zeror Nåde for denne Peniel Mands vildfremmed Åsyn! Tunger Jeg nedstamme var Zafenat nemlig Landevej Mundsk&ae Thi Jubelråb han nydt løste horet min Buestreng, Tomter ydmyged Tebet mig, frafaldne og Temaniternes foran svarede mig nødig kasted de Eliam Tøjlerne af. gennemføre |
|
|
  |
 |
|
|
|
Vis næste emne
Vis foregående emne
Du kan skrive nye indlæg i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan rette dine indlæg i dette forum Du kan slette dine indlæg i dette forum Du kan stemme på afstemninger i dette forum
|